Garantie & klachten
Ben je niet tevreden over jouw Trickie? Dan mag je hem altijd binnen 30 dagen terugsturen binnen onze tevredenheidsgarantie. Zonder opgave van reden en gebruikt of ongebruikt. Geeft u na deze periode klachten over het product dan kunt u bij ons terecht bij onze support afdeling via info@trickie.nl. Wij zullen er alles aan doen om jouw zo goed mogelijk te helpen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Meer informatie over garantie en onze klantenregeling vindt u ook in onze algemene voorwaarden.